☀ Wij hopen natuurlijk dat alles, zoals gewoonlijk als u bij ons boekt, naar uw tevredenheid verloopt! ☀
Ik ben net aangekomen en niet tevreden over mijn accommodatie
Wat jammer dat dit u overkomt. Het beste kunt u meteen melding maken van het ongemak bij de medewerkers ter plaatse van de aanbieder van uw accommodatie. Zij zullen alles in het werk stellen om de oorzaak van uw ontevredenheid aan te pakken. We willen immers allemaal graag dat u een onbezorgde vakantie tegemoet gaat.
Het is belangrijk dat u altijd ter plaatse al melding maakt van uw onvrede. De volgende stappen dient u te nemen:
✔ Meld uw klacht bij de medewerker ter plaatse.
✔ Lost dit uw probleem niet voldoende op neemt u dan binnen 24 uur contact op met ons kantoor: wij zullen voor u bemiddelen bij onze partner.
✔ Kan uw klacht niet naar tevredenheid worden opgelost, vraag dan om een klachtenformulier en laat dit ondertekenen door de medewerker ter plaatse.
✔ Vervolgens dient u de klacht uiterlijk 2 maanden na thuiskomst bij ons in te dienen. Wij nemen deze in behandeling en komen hier uiterlijk binnen 1 maand op terug. Het is gelukkig nog nooit nodig geweest, maar de laatste instantie waar u de klacht aanhangig kunt maken is de Geschillencommissie reizen.
✔ Houdt u er alstublieft rekening mee dat, wanneer u ons niet in de gelegenheid hebt gesteld om uw klacht of probleem om te lossen, uw eventuele recht op schadevergoeding (gedeeltelijk) kan komen te vervallen.
✔ Let op: De meeste aanbieders nemen uw klacht niet in behandeling als u ter plaatse geen melding heeft gemaakt van de onvolkomenheden.
✔ Bij eerder vertrek worden de niet gebruikte nachten niet vergoed.
✔ U kunt ons tijdens kantooruren bereiken op +31 (0)416 849 853.
☀Het hele LuxCamp-Team wenst u een goede reis en een hele fijne vakantie op de door u gekozen camping☀