Deze website wordt niet langer ondersteund in Internet Explorer.
Open de website in Microsoft Edge, Google Chrome, Firefox of Safari.

Onderweg naar uw camping

Wat heb ik nodig tijdens mijn reis?

Wat u in ieder geval nodig heeft is goede zin! Denk daarnaast aan:

  • Een geldig paspoort of identiteitskaart voor alle reizigers.
  • Welke eisen gesteld worden stellen aan uw auto, aan de uitrusting van uw auto en de benodigde documenten in de landen waar u doorheen reist.
  • In veel landen zijn vignetten verplicht, deze kunt u in de meeste gevallen vooraf kopen bij de ANWB. Denk ook aan veiligheidshesjes en een blaastest (in sommige landen dient u deze bij u te hebben).
  • Zorg ervoor dat u weet hoe u uw verzekering kunt bereiken in geval van nood. Neem polisnummers en contactgegevens mee.


Waar vind ik het adres van de camping? 

  • Alle adresgegevens staan op de voucher die u uiterlijk 2 weken voor vertrek van ons ontvangt.


Ik loop vertraging op, moet ik dit melden? 

  • Als u vooraf al weet dat u later aankomt dan de aangegeven tijd op de voucher, informeer ons dan per mail over uw aankomstdatum en -tijd. 
  • Loopt u onderweg vertraging op, maakt u zich dan geen zorgen. Overal is een oplossing voor. Neemt u contact op met de camping. Op uw voucher kunt u het logo terugvinden van de aanbieder van uw accommodatie. Vermeld de naam van uw aanbieder aan de telefoon, dit voorkomt verwarring. In sommige gevallen staan de nummers van de medewerkers van de aanbieder op uw voucher, belt u in een dergelijk geval dit nummer.  
  • Indien u laat aankomt, kan het zijn dat de medewerkers u niet persoonlijk ontvangen. U kunt de sleutel en de weg naar uw accommodatie dan bij de bewaking afhalen. Deze bevindt zich meestal bij de hoofdreceptie.
  • Als u aankomt nadat de slagboom gesloten is, dient u uw auto buiten de camping te parkeren en deze de volgende ochtend op te halen. Laat geen belangrijke zaken in de auto liggen. 


Heb ik bij vertraagde aankomst recht op restitutie? 

  • Als u door omstandigheden 1 of meerdere dagen later aankomt op de camping, kunnen wij geen restitutie verlenen op uw reissom. Als u een annuleringsverzekering heeft, dan kan het zijn dat deze wel een vergoeding biedt als het gaat om een verzekerde gebeurtenis.


Ik heb pech onderweg  

  • Hopelijk heeft uw verzekeraar u goed geholpen en kunt u weer snel op weg. De medewerkers op de camping verwachten dat u aankomt op de afgesproken dag. Gaat dit niet lukken, stel hen dan op de hoogte. Het is belangrijk dat men weet dat u wellicht op een andere dag aan gaat komen, zij zorgen er dan voor dat uw accommodatie beschikbaar blijft voor u. Heeft u moeite om de camping te bereiken, neem dan gerust contact met ons op, wij helpen u graag.

♦ Wij hopen uw vraag hiermee beantwoord te hebben, en wensen u een hele fijne vakantie. ♦ 

  Heeft u meer vragen, klik dan op de knop. U keert dan weer terug naar het overzicht met alle vragen.↷