Deze website wordt niet langer ondersteund in Internet Explorer.
Open de website in Microsoft Edge, Google Chrome, Firefox of Safari.

In geval van klachten


Het spijt ons te moeten horen dat er zich tijdens uw reis problemen hebben voorgedaan. Uw klacht helpt ons en onze aanbieders onze service te verbeteren en wordt zodanig ook erg serieus genomen.
 
Wanneer u een klacht heeft over de service van LuxCamp, kunnen wij uiteraard zelf een oplossing proberen te vinden. Mocht het gaan om een klacht over een dienst/accommodatie/service van één van onze aanbieders, dan doet LuxCamp haar uiterste best zo goed mogelijk als intermediair te fungeren.
 
Wanneer er zich problemen voordoen op de reis, dient u dit in de eerste instantie direct te bespreken met de reisvertegenwoordigers op de camping. Zij staan hiervoor tot uw beschikking.

Indien de problemen niet kunnen worden opgelost in samenwerking met de lokale vertegenwoordigers, is het van belang dat u ons zo snel op de hoogte brengt van eventuele misverstanden, problemen of geschillen.

Belangrijk is dat u dit doet zolang u nog op de camping bent. Op deze manier wordt LuxCamp - als tussenpersoon - in de mogelijkheid gesteld een oplossing te vinden. Wanneer wij pas na thuiskomst over uw problemen worden ingelicht, kunnen wij helaas geen compensatie meer aanbieden.
 
Wanneer er naderhand alsnog sprake is van ontevredenheid, kunt u ons het klachtenformulier volledig ingevuld retourneren. Let wel, dit dient uiterlijk 7 dagen na thuiskomst bij ons binnen te zijn. Klachten waarover wij later dan 7 dagen na thuiskomst worden ingelicht, kunnen helaas niet meer in behandeling worden genomen.
 
Wij raden u aan om op voorhand nog even de tijd te nemen onze Algemene Reisvoorwaarden door te lezen.
 
U kunt het formulier HIER downloaden en per mail terugsturen naar info@lux-camp.nl. In het onderwerp zet u „Klacht + uw reisbevestigingsnummer“.
 
Uiterlijk 4 weken na ontvangst van uw klacht krijgt u van ons een antwoord.
 
Met vriendelijke groeten.
 
Uw LuxCamp team